ROSSO RUBINO EDP 100ml

€125
Skladom (2 ks)

Giardini di Toscana

Detailné informácie

Doprava
Doprava zdarma
pri nákupe nad 110 Eur
Vzorka zdarma
Vzorka zdarma
Ku každej objednávke parfumu
original
Garancia originality
Naše parfémy sú 100% originál

Podrobný popis

Vôňa ROSSO RUBINO od Giardini di Toscana je harmonicky zjednotená, rozhodná a pútavá.
Parfum, ktorý vzbudzuje búrlivé čuchové harmónie napriek jemnosti citrusových tónov bergamotu, kúzlu ruže.

Parfum ktorý vzbudzuje búrlivé čuchové harmónie, sladko-balzamická a vanilkovo-korenistá.

 
Parfumér:
Silvia Martinelli 
 
Hlava: Bergamot, citrón, pomaranč
Srdce: Kakao, ruža, ružové bobule
Základ: Kumarín, ružové korenie, pačuli, kašmír,  mach
 
 
 
 
 

Čo je to niche parfum?

 

Parfumy s označením niche sa od bežných vôní odlišujú nekonvenčnými kombináciami, dizajnom flakónu, metódou výroby a, samozrejme, cenou. Ich výroba odmieta všetku masovosť. V niche parfumoch sú  používané tie najluxusnejšie ingrediencie. Napríklad damašská ruža, v noci zbierané lístky jazmínu alebo strieborné kadidlo. Výroba niekedy trvá aj desaťročie keďže výrobcovia, ktorí sú najmä malí podnikatelia si dávajú veľmi záležať na miešaní toho najlepšieho. 

 

 

Neviete si vybrať?

Radi vám poradíme cez chat na našej stránke, sociálne siete alebo telefonicky na čísle 0907 60 60 63 v čase od 11:00-18:00. Navedieme Vás na tu správnu vôňu. Tešíme sa na Vás. 

 

 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Výtvory talianského parfumérskeho domuGiardini di Toscana vždy vychádzajú z emócií, spomienok, štýlov, ktoré vznikajú z čistej vášne, a nie sú zámerne koncipované len na marketingové účely. 

Tieto vône pútajú pozornosť nie svojou vtieravosťou alebo intenzitou, ale vďaka svojej estetickej kvalite a originalite, preto sú vhodné pre silné osobnosti, ktoré sa nesnažia len prispôsobiť aktuálnym trendom.

 

Zatiaľ čo konvenčná parfuméria má tendenciu vnucovať rovnakú vôňu čo najväčšiemu počtu rôznych vekových skupín a štýlov, v záujme dosiahnutia cieľov obratu sa niche usiluje o ponuku odlišnej a jedinečnej vône pre každú individuálnu osobnosť. Empatia medzi parfumom a spotrebiteľom je absolútne prvoradá a pomoc pri hľadaní správnej kombinácie je skutočnou pridanou hodnotou, ktorá zaručuje dlhodobú lojalitu zákazníkov.